Pksypksy Hanımlar merhaba adetimin 4. Günü çok sancılı geçiyor ve çok kanama var kızım 3 ay 10 günlük kızımı emziriyorum onun için ağrı kesici alamıyorum yardımcı olacak biri var mı ağrım nasıl geçer
canparelerim Pksypksy kekik çayı, adaçayı ya da şekerli su içebilirsiniz hafifletir rahatlatır biraz sizi. Geçmiş olsun🙏🌸
Mrv135 Pksypksy Sıcak şekerli su ağrıya iyi geliyor. Bir çay bardağı suya 4-5 adet şeker atın. Benim ağrı kesici alerjim var hep böyle yaptım adet sancısı için..