Meraba anneler epeydr bakamadım sayfaya çocukla ilgilen egitime getir götür bide haftasıonu sıkıcı soğuk gunler olunca kalıyor kendime uğraş kitaplar aldım okuyorum stres atmak için,siz ne yapyosunz
Anneler arkadaşlarım adet gecikmesi yaşayan varmı olmam lazım 4gun olacak içime kurt düştü 😣 esiim emin gibi ama şüpheli hsssedyorum son ilişki de özür dilerim.yani zor bı çocuğunuz varsa haraketli tam da oyun çağında bu arada gebe kalanlar varmı hiç test Alicam yarın olmazsam da .2ilacim var ictgim etkiliyor belki de o kadar ayakta kaldım iş yaptım topla götür bı yandan oğlumuz ilgisi olunca kafama takıldı umarım kötü bişey olmaz ama sorsanız rabbim verir ise isterim hayalim kız çocuğu ve ikiz ikizim oğlum var tek .çok kötü günleri atlattım yinede sağlık olsun.Cocuj için erken hazr değiliz aslında yani tek bakan çocuğuna 2cocuk uğraşan destek almadan geçinen anneler nasıl düşünür dunuz siz ne hisseder sunz?