2ay 8 günlük artık almıyor memeyi n ne denediysem olmadı pozisyon değiştirdim yatarak emzirdim ama sağıp biberonla verince alıyor emzirmek için kucağıma aldığımda biliyor ve kıyamet kopuyor sanki o derece ağlıyor bu durumu yaşayan oldu mu geçici bı durum mu yoksa meme reddi mi yaşıyorum yardım edin lütfen