Kızlar selam 1 ay oldu doğum yapali. Ama bebeğin hasta oldu. Öksürüyor ve burnu tıkanıyor geçen hafta götürdüm hastaneye ciğerlerine geçmemiş emzirin iyileşir yenidoğan dediler. Ama dün daha da çoğaldığını hissettim sürekli serum fizyolojiklerle burnunu açıyorum falan ama ne yapabilirim burnu açılsın öksürügu geçsin diye. Gece daha kötü oluyor bu arada gündüz pek biseyi yok. Var mı doğal önerileriniz???