Benim oğlumda 6 aylık. Ek gıdaya başayacaktık ta ki öksürük ve burun akıntımız başladı. Normalde iştahı olan bir bebek ama şuan da istemiyor bende zorlamıyorum. Acile gittik antibiyotik verdi. Umarım hemen düzelir. Uyku düzeni bile alt üst oldu. Gelişim olarak sizlerin nasıl?