kimeneasko eğer gazı yoksa 40 ından sonra baya düzeliyolar bende 40 ına kadar kucakta gezdim ama benim bebiş gazlı olduğu için bu 2 buçuk aya uzadı ama 40 ından sonra eskine göre çok daha iyidi hem geceleri ağlamaları iyi diyolar 40 ı çıkana kadar sabredin Annelik kolay değil
Sağlıkla büyütün 💜