Gokcelikara Kızlar ben kahve bağımlısyım. Emzirirken de günde bir tane nescafe içiyorum valla. Siz de durumlar nasıl, acaba hata mı yapıyorum ama canım çok istiyor
-Beliss Gokcelikara nescafe icince benmki isal oluyordu😄 belli bi sure icmedim turk kâhvesi tukeettim
Jeanne Gokcelikara Kız saçmalama ne nescafesi bedenini sevmeyen o iğrenç tozlardan içer..umarım bu kötü alışkanlıklardan kurtulursun :(
missniso Ben de içiyorum içmediğim zamanlar da oldu o zaman da uykusu böyleydi aşırıya kaçmadıkça etkilemiyor bence
Seyturak Gokcelikara dikkat etmediğim tek konu bu sanırım. Sigara ve kafein bağımlısıyım normalde hamileyken kafeini sıfırladım tek tük sigara içerdim üç günde bir haftada iki tane gibi. Doğumdan sonra sigarayı ağzıma sürmedim ama kahve içiyorum günde 2 tane bazen Türk kahvesi. Kolada içiyorum bazen🤷♀️ Çok şükür bi sıkıntı yaşamadım bebeğimde uykusuzluk vs.
coffeemate Gokcelikara bir kupa filtre kahve içiyorum, iki bardak kadar da çay. Olumsuz bir etki gormedim