Karpuzlu_lolipop Antep27 85 TL mi neydi bimde de var orda da aynı galiba bimden alırım tekrar devam ederim bitince aynı mama zaten hipp in alt ürünü hipp üretiyor onuda
ilaydasrin_1 Antep27 ay sizde bi alıcam denicem demişsiniz, bi hadi ya en iyisi almamak demişsiniz bi karar verin 😂
kolonyalimendil Antep27 ben almıştım bebeğim ikinci içmesinden sonra ağlaya ağlaya içti, uzun süre tok tutmuyor sanırım beğenmedik biz 😂
Umudum27 Antep27 ben Aptamil de kullandım sma da kullandım evolvoia da kullandım en son Bebelac gold kullanıyodum. 5. Ayında bebivitaya geçtik. 1 aydır kullanıyorum hiç bir zararını görmedim severek içiyor oyuzden bebivitayi onerrim