Herkese merhaba 🌸
Benim 1.5 yaşında bir oğlum var. Aşırı hareketli ve ilgiye düşkün bir çocuk. Bulunduğumuz yer memleketimizden uzak olduğu için burada tanıdığımız çok fazla çocuk yok, sosyalliğe bayıldığı halde çevremizde çok çocuk olmadığı için evde hep benimle. Benim de önemli bir sınavım yaklaşıyor ve ders çalışmam lazım artık düzenli bir şekilde. Yardım istediğim konunun ilki ben evde nasıl ders çalışabilirim siz çocuğunuza tek bakarken nasıl çalıştınız mesela özellikle siz çalışırken defter kitap kalem bırakmayıp ağlayıp beni al diyen bir bebeğiniz varken :(
İkincisi de ders çalıştığım süre haricinde vicdan azabı çekmek istemiyorum yani derse vakit ayırdım, ona da ayırmam lazım elbette ama o vakit kaliteli, eğitici, duygusal olarak tatmin edici olsun istiyorum. Sizce neler yapabilirim, siz evde çocuklarınızla neler yapıyorsunuz? Ben televizyon telefon alıştırmak istemiyorum, mecbur kalıp versem üzülüyorum. Ben henüz çalışmıyorken evdeyken ona faydalı olmak istiyorum. Sizden de öneriler ve görüşler istiyorum 🙏🏻