Bizim evde de yazın görmeye başladım çocuk olmadan önce ilaçladıkta bir kaç kere ama gitmediler artık duvarlara baka baka yaşıyordum küçükler diye parmağımı basıp basıp öldürüyordum 🙄 çocuk olduktan sonra bakacak vaktim olmadı ama öyle dikkatimi çekmiyor görmüyorum önceden görüyordum baya her odamda vardı nerden oldu bende anlamadım küçükler ama insanın psikolojisini bozuyorlar cidden