Ne durumdasınız hanımlar bu ay siz ve bebişler için neler değişti ?
Dişimiz çıktı mı, süründü mü, ek gıda süreciniz nasıl gidiyor ve gündüz kaç uyku yapıyorlar kaç saat uyuyorlar?
Biz bu ay sürünmek için çabalasakta sadece çaba da kalıyor, uykularımız çok geriledi saat başı uyanıyor ve çok geç uyuyor resmen uykuya direniyor 3 gündür gecem gündüzüm bir oldu. Bu yüzden ek gıdaya ara verdik siz de durumlar nasıl ? Uyku konusuna değinirseniz özellikle çok sevinirim