fa_sena_y Yüksek ihtimal gaz. Benzer bir durum yaşadık gaz çıktı sebebi. Video kaydı alıp gösterin bir çocuk nöroloğa. Birde gelişiminde sorun var mı bu önemli. Mesela sosyal gülümsemesi? Kafasını tutması? Oturma,dönme vb hareketleri? Etrafı merak etme? Kilo alımı boy uzaması vb.
Genelde ağır epilepsisi olan bebeklerde gelişim iyi olmuyor.