Ogretmen_anneeee Merhaba hanımlar . Bebeğinizi beşikten normal baza,karyola,Montessori vb yataklara ne zaman geçirdiniz ?
YaseminAren Gunduz kucuk besukte yatıyor kaynanam bakıyor gece park yatakta park yatagı 2 yada 3 yasına kadar kullanırım sanırım yatak odamızda ama ayrı yatıyor İlk gunden berı
Ogretmen_anneeee YaseminAren bizim ki park beşikte yatıyor ancak sığamıyor beyfendi kocaman yatağa😂 14 aylık .