Happymamii Kızlar oğlum 5 ay 10 günlük süpürge sesiyle uyuyor sabaha kadar. Telefondan onu açıyorum. Zararlı mı? Müziği kapattığım an ağlıyor
Nurcan_3480 Happymamii benim de az kaldı bebeğim 8 aylık olmasına süpürge sesiyle sabaha kadar uyuyor kapattıgimda uyanıyor
sheyda9191 Happymamii 10 ay 11 günden selamlar şu an pişpişli süpürge sesiyle uyutuyorum 😅 Ama bu duruma son 1 haftada el attım ve ses kademesini 3 günde bir 1 kademe azalttım. 1 haftaya kadar tamamen bitmiş olacak inşallah. Sizde kademe kademe azaltırsanız adapte olması daha kolaylaşır. Bir anda kesince strese giriyorlar.
YaseminAren @ Happymamii 5 aylık oglum dandını dastanayla uyuyır uyuduktan sınra bıraz kısıyorum ıyıcr dalınva kapatıyorum ılk 40 gunde de araba sesıyle uyuttum arabada gezemedıgımız zaman evde motor sesı acardım hıcbırsey olmaz ama zamanla sesı azalt
MillenialMom Happymamii kapattığınızda uyanma sebebi dalmadığı için mi acaba? Biz de fön sesiyle uyutuyoruz ama daldıktan sonra kapatıyoruz, zaman ayarlı zaten gece uykusunda yarım saat sonra kendi susuyor bizimki de uyanmıyor. Gerçi her çocuk farklı
Sultanbulut Happymamii bizde dogdugunda fön sesini aciyoduk cok agliyodu ve cok gazli bir bebekti ama ben uyudugunda sesi biraz biraz azalttim ve kapattim zamanla alisti simdi dinlendirici muzik vs aciyorum nursery rhymes o sekilde uyutuyorum her sekilde uykuya direnen bi bebek zaten ama bu muzikleri acinca uyutacagimi biliyor o sekilde uyutuyorum
Seda__ Bizde 7 aylığız gündüz bütün uykularımız pişmiş elektrik süpürgeli kapattığım an uyanıyor ama gece hiç açmadım büyük ihtimal alışmadı o yüzden gece istemiyor ama gündüz mutlaka açıyorum azaltmaya çalışıyorum ses kademesini gittikçe kısıyorum bende
Ucansupurge Happymamii 17 aylık piş piş sesiyle uyuyor hala selamlar 😂 Bence zararlı çünkü kaliteli bir uyku için karanlık ve sessiz bir ortam lazım. Sesi kapatinca uyanıyor dış ve atak dönemi bitsin ufaktan kesmeye başlayacağım