Kızlar bebeğim 41 günlük mama- meme şeklinde gidiyoruz ama beslenmenin %80i böle 2 dk sonra ıkınmaya baslıyor bağırsak hareketleri çok acı veriyor. Biberonda mamanın cogu kalıyor yada memeyi emmeye devam etmiyor. Napıcamı şaşırdım. Önceden beslenme sonrası gazı olurdu şimdi beslenmesine bile izin vermiyor varmı aranızda yaşayıp çözümü bulmuş olan🤷🏻♀️