Emineeeeee Arkadaşlar kızım doğduğundan beri emzik tutardı kullandığımız emzik phılıps avent ama şimdi tutmuyor diliyle itiyor başına gelen oldu mu hangi emziği alsam tutar 🤦🏻♀️ Dışarıda arbasında uyumasında yardımcım oluyodu 😔
sabirsizbebek15 Emineeeeee bizde onu kullanıyoruz canım arada bir atıyor öğürüyor diye kaucuk emzik aldım damaklı ona da aynısını yaptı bir. Tane ucuz yuvarlak uçlu aldım onu zaten hiç almadı. Yine aventi bşraz emiyor canı isterse.