Merhaba hanımlar benim kızım 3 ay 25 günlük oldu bgn 2. Ay aşımıza gittiğimizde tartıldı 4kilo 450gr geldi acaba yavaş mı kilo alıyodur🙄 ilk doğduğunda da ödemiyle 3 kiloydu sizce yavaş mıdır kilo alımı ilk anneliğim olduğu için biraz tedirginim🫣 tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum 😇