Kızım 5 aylık oldu , 4. Aya girdiğinden beri doğru düzgün ne emiyor ne mama yiyor . Gece boyunca 30 cc falan zor içirdim . Gündüzleri de kucağımda bütün evi gezerek emiyor yada mama içiyor ama yine olması gereken miktarlarda değil🥺 tükendim artık. Neden olabilir bu iştahsızlık en son kulak enf vardı antibiyotik kullandık başka bir sorun yok