aslihanbsbg ben 2,5 aylıktan itibaren kvalideme bırakıp kahvaltıya da gittim (kendi annem rahatsız bakma durumu yok) eşimle yemeğe, gezmeye de gittim ve hiç vicdan yapmıyorum. Oğlumun alışması lazım benim de nefes almam gerek, insanız sonuçta, tamam bırakıp çıkıyoruz da terk etmiyoruz yani, zamanımızın %95′i bebeğimizle geçiyor zaten, o %5lik dilimi kendimize ayırmak gerçekten hakkımız, annenin akıl ve beden sağlığı için bir ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Bebek büyüyünce anneye yapışık başkasında asla durmayan asosyal bir yapıya sahip olmasına zemin hazırlamayın derim. Şimdi kvalidem de arada baktığından oğlum sadece ben de ve annemde uykuya dalıyor, bazen kıskandığım oluyor ama sonra diyorum saçmalama hep sana yapışık olsa insanlıktan çıkarsın, bırak ailen yükünü hafifletsin. Size de aynını tavsiye ederim.