Aylasrsn Yani ben anlamadim aptamile gecmek istiyorum bebegim 8 aylik kilo alimi yavas. Ama nurica var conformil mi ne var hangisini kullanmam gerekiyo kabizlik yapmayan hangisi onerebilirmisiniz
SumeyraErva Aylasrsn 2 veya 3 numarasinin nasil oldugunu bilmiyorum ama 1 numarasi gaz yapti bize kabiz yapti bize baska bi mama deneyin isterseniz ilk kizimda vermistim 5 sene onceudi ama o zaman cok guzeldi aptamil suanki aptamili sevmedim hic
Aylasrsn 8 aylik benim kizim 2 numaralarda sadece 300 gramlik var. O iki ogunune anca yeter. Bikutu aldim denicem ama ona para yetismezki. Normal aptamil alsam kabiz yaparmk acaba