Kızlar 8 ay 1 haftalık oğlum var. Ek gıdaya 5 buçuk aylikken geçtik. Ilk günden beri pütürlü vermeye çabalıyorum ama yok yutamiyor. Direkt öğürüp kusuyor. Ve her öğünde böyle. Reflüsü de var ondan mı hemen kusuyor bilmiyorum. Ağızdan çıkarmaya çabalamiyor. Diline değer değmez kusuyor. Korkuyorum pütürlü yiyemeyecek diye 😔