Jeanne
_annee_ zaten DSÖ açıklama yaptı 6 aydan itibaren yumurta beyazı verilebilir diye pek çok makale yayınladı. Yumurta beyazı verilen bebeklerde kemik gelişimi beyin gelişimi vs daha iyi olduğu gözlenlenildi. Ben açıkçası her vermeyin denilen şeye inanmıyorum. Sonuçta çocuklara zehir vermiyoruz bi bakıyorum az bi tadım yaptırıyorum ona göre veriyorum her gıdanın kendine has yararı var 💐