Mom_Asil Dogagumus 2.ay aşılarında sıkıntı çektiniz mi? 1 koldan 2 bacaktan aşı var korkuyorum bebeğimde ateş vs herhangi bir sıkıntı olur diye.
Dogagumus Mom_Asil yani koldan vurulan verem aşısı kesin ateş ve huysuzluk yapar dediler önlem için ateş düşürücü bile aldım ama şükür hiç sorun yaşamadık
newmom15 Mom_Asil yok 3.ay dediler bize ama 1.ay kontrolü daha yapılmadı belki yaparlar sorarım gidince teşekkür ederim 1.ayda da yapıldığını bilmiyordum