Berfs10 Kızlar bebeğim 2.5 aylık iki gündür çok öksürüyor burun dolu boşaltıyorum ama hırıltı var çok emziriyorum da ama baya öksürüyor kıyamıyorum dün bir kaşık calpol verdimmbu durumda ne yapabilirim Öner’leriniz var mı hastaneye falan götürmek istemiyorum
FerdAzraMira Berfs10 2,5 aylık bebekten bahsediyorsunuz hastaneye götürmek istemiyorum nedir bronşite çevirir ki hırıltı var diyorsunuz bide salgın var ortada
Tubanurrr Berfs10 neden istemiyorsunuz o kadar kötü öksürüyorsa hırıltısı varsa biz burada doktor değiliz uzman değiliz lütfen doktora götürün bebeğiniz hastaysa
Berfs10 FerdAzraMira doğduğundan beri var hırıltı ve hapşırık doktor sorun olarak görmüyor sadece idrar tahlili ve kan baktı bir şey yoktu bu günlerde üşüttüğğnü düşünüyorum ateşi çalan yol burnu dolu sık sık rmziriyotum bu durumda benim yapabileceğim birley varsa yapmak idthastanede boşboş gidirp geliyorsun hava da soğuk çıkarmak istemiyorum
Ilayda011 canım bens bebeğim 20 günlükken aynı öksürük vardı Balgam çok vardı o yüzden hastaneye gitmiştim hastaneye gittiğinde bir hafta yatırılır antibiyotik tedavisi verdi şu an bebeğim 2bucuk aylık benim de ilk önce tekrar aynı şekilde bir hafta boyunca öksürüğü başladı ve hırıltısıdq vardı dedim balgam çıkıyor diye çocuk kustugu zaman balgam çıkarıyordu götürdüğümde altta bir sorun olmadıgını ciğerler de sorun yok dedi işte hırıltının sadece üstten olduğu için hiçbir şey yapmadılar eve yolladılar bir hafta sonu tekrar çağırdılar hala öksürüğü vardı bebeğimin balgamı da vardı gayet ıyı dedı aşşagı tarafta ciğerlerı temiz dedi yıne eve yolladı ama hala aynı aşşagı tarafa geçerse antibiyotik tedavısı yapacaktım dedi o yüzden şimdi ilaç vermeyelim dedi ben evde hava makınesıyle hava verıyorum onu yapabılırsın varsa eğer bebegın odasına soğanı ıkıye bol bıtanesının üstünü doldurana kadar karanfıl batır bebegın olduğu odayı hep havalandır ben geceleri falan piknik tüpünde sirkeli ve karanfıllı su kaynatıyorum baya ıyı geliyor nefesi açılıyor sonra ayağının altına zeytın yağı ve sarımagı rendele karıştır ayağının altına sür sonra sırtına karabıber ve zeytın yağını karıştır azıcık ısıt sonra sür ben hepsını yapıyorum yaptıktan sonra bebegım kusarken ve öksürürken kendı kendıne balgam atmaya başladı istersen dene sadece bi öneri ve gögüslerının oraya bıtane bezi ısıt koy çok iyi geliyor umarım işe yarar
Hlle Berfs10 sık sık burnunu açın. Burnu hep açık olsun. Benim bebeğimde birkaç gün önce öyleydi.. aşırı balgamı vardı. Arada oksuruyordu da. Serum fizyolojik ve enjektörle açtım sürekli burnunu. Şimdi çok şükür balgamı baya baya azaldı. Öksürüğü de geçti şükür..
K77 Hlle bizim de öksürük var bugün kusarken balgam çıktı. Buuren tıkalı değil enfes alıyor ama doktor fizyolojik şu ile temizle dedi onu her gün mu yapmak gerekli
Berfs10 Tubanurrr inanın bulunduğum yerdekiler direkt serum tarzı samar yoluyla mahvediyorlar takmıyorlar enfeksiyon riskinden korkuyorum
Hlle K77 balgamınin çok fazla olduğu zamanlar, nefes alırken, uyurken ve emerken zorlandığı zamanlarda hep açtım . Gün de 3-4 defa oluyordu. Şuan azaldı ama günde 2 defa açıyorum