Edagg ee şanslısınız o zaman ilerleyen aylarda daha iyi olur sizin için,rahat edersiniz. Zaten bu ataklardan sonra 2 ve 3yaş sendromu geliyor sırayla. İnanın ne atakları bitiyor ne sendromları😂bende bezdim 35aylık üstelik☺️ ama konuşmaya vs başlayınca her sey daha keyifli hale geliyor. Karşında seni anlayan cevap veren sürekli konuşan susmayan🙈biriyle vakit geçirmek eğlenceli oluyor sabredin ❤️