usernamee merhaba, ağlamasının sebebi büyük ihtimal çişi geldiği için. Siz hazır bezde taksanız gece çişi geldiğinde ağlayacak. Ben örnek vereyim bebeğim 13 aylık gündüz tek uyku uyuyor k yüzden 8.30da yatıyor akşam. 12 civarı ağlıyor çişi geldiği için. Lazımlığa oturtuyorum o sırada ağzına mememi veriyorum çişş diyorum çişi yapıyor. Geri yatırıyorum. Bu olay olurken kızım gözünü hiç açmıyor yani uyumaya devam. Eğer çişini yaptırmasam 20-30 dk da bir ağlar kıvranır altına yapana kadar. Ve yaparken çişin hepsini yapmıyor bebekler uyurken parça parça yapıyor. Haliyle idrar torbasını boşaltmadığından sabaha kadar ağlıyor ara ara. O yüzden gece kesinlikle çişe tutmanızı tavsiye ederim. Ben emerek uyuttuğum için daha çabuk çişi geliyor. 12 de bir, 4 de 2. Çiş sonra sabah uyandığında. Eğer siz emzirmeden uyutuyorsanız daha uzun aralıklarda çiş zamanı gelir. Son sorunuza cevap olarak da ben kızıma yenidoğandan beri tuvalet iletişimi uyguluyorum 11 aydan beri çişş diyor ama bazen çişini yapınca haber veriyor yani iş işten geçmiş 🤣 bazen gerçekten önden haber veriyor. Ama dediğim gibi ben hep çişş dedim ona yani anne demiyor daha çiş diyor bence çok normal çok duydu bu kelimeyi. O yüzden bebeğinizin haber vermemesine geç yada erken diyemem her bebeğin gelişimi çok farklı ortamları bambaşka 🙂 sabredin ybb kullanan bebekler çok erken bezi bırakıyor.