Leyla1254 Merhaba arkadaşlar ben çalışıyorum fakat süt sağma makinesi lazım hangilerini önerirsiniz birde aventin scf 332/31 modelini öneriyor musunuz ikinci el olarak alacağım memnun kaldiysaniz
Simmomy Leyla1254 lansinoh ben tekli aldim ama ikinci el alıyorsanız 2li alın bence iş yerinde zaman sıkıntısı oluyor yarım saat ikisini de tutarsınız olur biter
dmlgnsisa Leyla1254 çekim gücü de harika bundan önce medela ve youha marka pompalarım vardı ama lansinohtan memnunum
dmlgnsisa Bende lansinoh 2li var dolap uygulamasından temizini bulun kesinlikle sıfır almanıza gerek yok. Ben de oradan aldım. Zamandan tasarruf edersiniz. Yarı yarıya düşüyor sağım süresi :)
Leyla1254 dmlgnsisa ikili olarak dolaptan aldım çok memnun kalmadım açıkçası eşim de bu sefer sıfır alalım diyo bende dedim hatta ikinci el alalım gene de yanaşmıyor bu sefer😄
Perianasi Lansinoh tekli kullanıyorum, kesinlikle ikili sağım alın . Ofiste 15dk.da 2 göğsümüde olabildiğince sağıyorum. İkili olsa daha iyi olurdu
Perianasi Leyla1254 beslenmenize dikkat ettiğiniz sürece ve bebeğinizi akşamları emzirdiğiniz sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Simmomy Leyla1254 eğer sıfır alacaksanız o zaman hepsiburada globalden iki tane eller serbest sut makinesi alın adına simdi bakiyorum
Simmomy Simmomy benim söylediğim youha diye geçiyor ne kadar süre gider ne kadar sağlamdır bilemem bebegim emmedigi için ben değişik pompalar deneyimlemis oldum en kolayı eller serbest olan pompa oldu