https://mutluresim.com/image/UFDfz
Merhaba güzel anneler 🌸❤️benim oğlum 3,5 aylık. Aslan da iki aydır konak var ve bunu özel tarakla creme ile temizliyorum. Artık bir aydır banyodam sonra derisi kuruyor gibi ve resimde göründüğü gibi dökülüyor bu bir alerji midir yoksa konak tarzı birşey mi artık konak da yok gibi sadece pul pul. Ayrıca yavrum sürekli deli gibi kaşınıyor artık dayanamıyorum doktor konak diyo geçiyo. Egzama dedi creme verdi geçmedi. Yurtdışında kaliyorum. Bir anne bana tavsiye verdi belki mama dan dır diye keçi sütü mama varmış onu dene dedi.