Kızlar bebeğim 1 aylık oldu bugün 10 gündür sürekli ishal başlarda yenidoğan kakasıyla ayırt edememiştim ama doktora götürdüm gaita testi verilmesi gerektiğini söyledi başka bir doktorda reflör şaseyi anne sütüne karıştırıp sabah akşam verin dedi gaita testini bir türlü veremiyorum çünkü bez hemen emiyor kakasını altına poşet bağlayıp üstüne bez geçirdim bu seferde çişiyle karıştı tetkiği bir türlü veremiyorum reflör şaseyi daha önce kullanan var mı yasa ishal için önerdiğiniz bir yöntem birde iki gündür emdikten sonra fırlatarak kusuyor sanırım bebek reflüsüde başladı çok canımı sıkmaya başladı artık acil yardım