Kizlar selam, perşembeyi cumaya bağlayan gece 12 sularında sezeryan oldum. Sabaha karşı da yürümeye başladım. Gün içinde idrarımı yaptim ancak gazım çıkmadığı için lavman yaptılar. Bu sayede de sadece gaz çıkarabilidim. Dün eve geldim, kayısı hoşafı falan da içtim. Karnımda gaz var hissediyorum ancak gazımı çıkaramıyorum. Tuvalet ve gaz sorununa nasıl bir çözüm önerirsiniz? Desteklerinizi ve önerilerinizi bekliyorum 🌸