Kızlar ağrıyla uyandım sırtım ama sag tarafım karın boşluğuyla bır ağrıyo aciyo uykumdan uyandım ağrıya yatamıyorum bile açısından
Bu 3.kez oluyo ilkinde eşim evde yoktu sabrettim sabaha geçti bidaha olmadı 5 ay sonra fln bidaha oldu hep gece sabaha karşı oluyo eşim evdeydi ağrıdan duramadim hastaneye gittik acile açıklama yapmadı serum taktı iyi gelmişti şimdi bı 5 6 ay sonra tekrar aynı ağrı acı oldu eşim evde yok şuan randevu alicam ama nere alicam bilmiyorum bide hafif ishal var başına gelen yada bilen varmı yardımcı olabilecek varmı acaba iç hastalıkları mi bakar acaba diyorm