Sedabilen 😂😂😂tam o zamanlar ben de aynısını diyordum hatta oturup ağlamıştım bebeğim beni sevmiyor diye. Biraz daha zaman geçsin snaa deli olduğunu göreceksin. Nasıl sevmez ki, annesisin. Dinlenmeye çalış. Çok yorgunken insan daha gergin oluyor. Bebek de aşırı huysuz oluyor, illa ki yansıyor.