Ezel_26 Kızlar cildrmama az kaldı 4 ay 15 gunluyuz sabha kadar ayağımda salliyarak uyutyrum sürdüğüm an uyanıp çığlığı basıyor gözü kapalı ağlıyor nedir bu ya bu kadar zormu dayanamiyrum artik
Nrgngr Ezel_26 Allah kolaylık versin bu hafta bizde böyleyiz gerçekten zormuş ya sabir dyip geçmesini bekliyecez kızamıyorsun da bir gülüşü her şeye yetiyor canları sagolsun😊
Guzelmiguzel Ezel_26 ah ah bu kadar zor geçirenlerden biri de biziz sabırlı ol canım bitince oh be diyorsun🥲
Melkaydnn Ezel_26 4. Ay ataginda tam 3 kilo verdim bende ayni salliyordum bide meme reddi vardi cildirmaya ramak kala bitti suan 6 aylik kendinde şükür
Rosettae Ezel_26 4.ay atağının en ağır evresine geldim tam dedim ben delircem artık Tam o sıra bebek hasta oldu hastaneye yattık bir hafta , ellerimde resmen can çekişti boğmaca sendromuyla beraber o kadar sıkıntı çektim ki psikolojim bozuldu Keşke dedim iyi olsaydı da atak geçirseydi Sabredin be şükredin 😢
ZeyneppElaa Biz de 4 ay 12 günlüğüz. 1 haftadır atak içerisindeyiz sürekli bir ağlama, mızmızlanma, memnun kalmama, uykuya zor dalma, ağlayarak uyanma, meme reddi, mama reddi… bütün olumsuz her seyi yasıyoruz ama sabır diyorum geçicek diyorum..
Ezel_26 Rosettae canım bizdede var 4. Ay atağı bide bademcik iltihabı olmuşuz hastayız iki kat mızmız
Burcueliz Rosettae ay kıyamam Allahım annelik ne kadar zor 😞 Allahım bebeklerimizi korusun , onlar iyiyse biz de iyiyiz 🙏
elcn4139 Ezel_26 20. Aydan selamlar dogudundan beri uyuumayan kolik bebegim vardj bütün atakları ve dişleri dibine kadar yadadık . Daha zorları da var :((
Alperenalininannesii Ezel_26 4 ay 13 günlüğüz, 4 aylık olduğunda bi iki gece huzursuzlandı düzeldi ay dedim zorlanmadan geçti gitti sanırm ama geçmemiş özellikle son 3-4 gündür uyumuyor bütün gece kıpır kıpır ağlıyor ayağıma koymazdım şuan sabaha kadar ayağımda sallıyorum yerine bırakamıyorum🥲🥱🥱
Olimbonii Ezel_26 Benimkide 4 ay 13 günlük benimde cildirmama az kaldi ne uyku ne durma hic bise yok gece uyurken birden bi aglama cikariyo mecbur yerinden alip ayaklarımda sallamak zorunda kaliyorum gece uyuyamiyoruz gunduz deseniz hep bi mizmiz ne oturur ne ayaga kalkar ne yatar hep aglak hep mizmiz ııı mı edip duruyor gececekmi bilmiyorum 💆🏻♀️
Tgb1 Haffuse merhaba 10. Ay demıssınız bnde sureklı post acmıstım 10. Ayda atak varmı dıye cunku kızım ıyıce degıstı zaten desteklı uyyor bu donemde ıyıce saat bası uyanmaya falan basladı ne gbıydı mesela 10. Ay ataklarınz:)
Emineec Ezel_26 4 ay 21 günlüğüz hala atak bitmedi üstüne diş sancısı eklendi uyku sıfır bitik haldeyiz aılecek