Kızlar merhaba bebeğim 51 günlük doğduğu günden beri poposunun çatal kısmında Y şekli var spaya götürmüştüm ordaki çalışan (sağlıkcı bu arada) “aa poposunda gamze var”dedi bende o günden sonra pek önemsemedim bugün annem farketti annem hiç duymadım görmedim dedi doktora göster bi dedi bende internette girip hiç araştırmadım sabahtan beri internetten bakıyorum Spina Bifida diye bi hastalık diye gösteriyor böyle bişey başına gelen var mı? Doktor randevusu ayın 8inde içime bi korku düştü