Pinar9 Bebeğim tam 5 aylık oldu bugün atak haftası bitti gözüküyor. Ama 1 aydır gece bı uyanıyor geri uyutmak zor oluyor. Son hafta bir 3 gün emip geri uyudu ama iki gündür yine aynı. Gündüz mama.veriyorum meme redimiz var. Gece emiyordu normalde . 11.30 da uyandı tek mememi emdi gerinuykuya daldı yatırdım. 01.00 de tekrar uyandı diğer memeyi emdi uyudu. 02.00 de uyandı emzik verdim geri daldı. 03.00 de yine uyandı bu sefer ağlayarak 150 CC mama verdim geri uyuyakalir diye sütüm mu yetmedi diye. Uyumadı kucağında pis pış yaptım uyumadi. Normalde hamakta şallar dalınca besigine alırdım. Beşikte salladım öyle uyudu. Neden böyle oluyor? :(
birtutambilgi Pinar9 benim bebeğim de 2 gün sonra 5 aylık olacak dediğiniz gibi uykuya geçişi çok zor oluyor atak dönemi bitti derken bir de bu başladı çok yorucu oluyor
Hlldrk Benim oglum da 5 ay 5 gunluk atakla beraber saat başı uyanmaya baslsdi ve hala aynı bende aynı şeyi düşünüyodum gece saat başı emer çünkü. Sadece anne sütü veriyorum dr sordum hayır kg iyi diyor
Pinar9 Hlldrk neden böyle yapıyorlar ? Çözemedim bı doğdu doğalı uykularımız çok kötü kolik bir bebekti . Şimdi neden uyumuyor anlamıyorum. Atak dönemi de bitti gözüküyor.
Hlldrk Pinar9 bizde cozemedik valla artık sinirlerim kaldırmıyor. Galiba ataktan kaldı. Dis mi diye düşünüyorum ama oyle aşırı bi belirtisi de yok hic duzelmeyecek gibi degiller mi ,🥹
missozge Merhaba Hlldrk bir düzelme var mı bebeğinizin uyku düzeninde? Aynı durumdayım yaklaşık 3 aydır ve çok zorlanıyorum artık.
Hlldrk missozge evet en azından saat başı degil 2 saatte bir uyanıyor bu da bi gelişme benim için o kadar zor ki cok iyi anliyorum sizi
missozge Hlldrk gerçekten çok yıprandım. Erken doğum, gaz, kolik derken uyku zaten hep sorunluydu ama acayip bir hal aldı artık maalesef. Herhangi bir şey yaptınız mı peki? Hoş yine sık 2 saatte bir ama olsun razıyım 😕
Hlldrk missozge gaz problemimiz bitti. Diş problemimiz başladı. Atak haftaları felan derken bende hala cok yoruluyorum. Sadece artık oyuncaklarla yurutecle felan zaman geçiriyoruz. Yemek yemesi felan derken daha duzene girdi. Uykularimiz cok duzenli sadece sık uyanma problemimiz var o da memeye bagimliliktan kaynaklı. Kendi kendine düzeliyor kendi kendine bozuluyor 1 ayın 1 haftası cok iyi geciyor diğer zamanlar zorlayıcı malesef
missozge Hlldrk anlıyorum, sabır ve kolaylıklar diliyorum🙏 Gaz problemi yüzünden hep memede geçti aylarımız, alışkanlık oldu dediğiniz gibi sanırım.
Hlldrk missozge valla artık yeterki uyusunda nerde uyursa uyusun durumuna geliyor insan yorgunluktan cok iyi anlıyorum sizi