Kızlar 2 aylık bebeğim var. Normalde senelerdir parol harici ilaç içmedim. Eşimle büyük tartıştık aglamaktan kendimi sikmaktan basım ve dişim çok ağrıdı. Evde parol yok diye bı tane majezik içtim. Çocuğum mama da yiyor bu arada. Ne zamana kadar emzirmeyim bebeğimi ona zarari olmasın diye.