3yasakadarsifirekran Kadıköy’de yaşıyorum, sarsıntı hissetmedim ama bebeği emzirdiğim için uyanıktım, ben uğultu/gürültü minblinde bir şey duydum, anneme de dedim deprem mi oldu diye, Baktık avize vs, olmadığına kanaat getirdik ama beş dk sonra son dk haberleri geçmeye başlayınca o gürültünün depremle ilgili olduğunu düşündüm..