Anneler merhaba 7 Ay 21 günlük oğlum var. İlk 6 ay içinde ikimizde aynı oda da oğlum ise kendi beşiğinde uyurdu. (Beşik oturma odasında) bir baktım ki benim oğlum yüz üstü dönmeyi öğrenmiş ama nasıl kafasını tam yapıştırıyor yatağa ne burnundan ne ağızdan nefes alabilir. Bende korktum aldım yanıma beraber uyuduk tam 1.5 aydır. Bugün ise beşiği odasına götürdüm orda uyuttum. Oğlumu beşiğe yan koydum. Yatakta uyurken bazı zamanlar kendi kendine yüz üstü döner öyle uyur. Ama bazı zamanlarda ise yüz üstü döndüğü zaman uykuya dalamaz. Her neyse oğlumu Emzirdim yatağına koydum oda dan çıktım. 45 dakika uyudu uyandı. Sonra tekrar emzirdim baktım ki kaka yapmış altını değiştir derken uykusu bölündü. Yan yana uyurken altını değiştirirken geri emerek uyurdu bu sefer uyumadı. Eşim de diyor ki hop aldın beşiğine koydun çocuk alışamadı. Gündüz uyuduğu zaman odasın da uyut alışsın diyor. Benim gibi böyle olanlar var mı? Beşikte yatırmam lazım ama yüz üstü dönünce uykuya dönüş yapamıyor ne yapmam lazım?