5 seans gittim daha sonra gidemedim seanslara maddi anlamda zorlandim neyse işte mesaj geliyor avukata vermişler beni hizmet almadgm halde ödeme yapmam gerekirmiş başına böyle bir şey gelen var mı ? Bu ne saçmalık aldgm hizmet sonrası imza atıyoruz ödeme yapyrm almadgm hizmet için neden imza atıp ödeme yapayimki