Merhaba arkadaşlar ilk defa yazıyorum çok tedirginim lütfen yaşayanlar yazabilir mi
Bebeğimin kakasında kırmızı kan gibi lekeler görmeye başladım neden olur bu? Bebeğim 4 aylık şimdiye kadar bir alerji belirtisi görmedim acaba süt alerjisi mi başladı anlatamadım doktora randevu aldım gidicem inşallah ama hep bunu düşünüyorum şimdidem süt ürünlerini kessem mi yemeyi?