Tubasu sıcak su ile yıkayıp yapıştırın. Eğer bebeğiniz normal emmiyorsa mutlaka göğüs ucu kullanın bebeğinize hiçbir zararı yok anne sütünden faydalanması yeterli. Yapıştırdıktan sonra C şeklinde göğsünüzü sıkarak silikonun alt kısmınıda tutarak sıkıp emzirin daha çok sütünüz gelecektir. Ama zaman zaman göğsünüzü silikonsuz vermeyi deneyin teklif edin belki kabul edecektir🙏🏻