Zaten tapu sizin üstünüze olduğu için bir sonraki yardım başvurularınızda çıkmaz diye düşünüyorum, gerçi burda evi arabası olana da çıktığını yazıyorlar bilemiyorum. Devletin geçici yardımlarıyla aile bütçenizi planlamamanızı öneririm. Üç kuruşa muhtaç insanlara çıkmazken sizin gibi ev aldığı için borçlanıp çok ihtiyacımız var diyenlere çıkmaz umarım. Ben kirada oturuyorum çok borca girip bende ev alabilirim ama almıyorum.