Arkadaşlarım canlarım bu ayın 25.de oğlumun 1 yaş doğum günü simdiden düşünüyorum ne gibi ikramliklar yapabilirim diye .dis bugdayinda pastasini ben kendim yaptım yuvarlak üzerine dişi çıktı diye revani, poğaça, kurabiye, kısır, ve hazır yufkadan baklava yapmıştım. Bu sefer doğum gününde ise oğlumun o gün giyeceği foto baskılı pasta yaptıracağım. Poğaça kurabiye yapacağım patlamış mısır da eklemek istiyorum cubuklara yumuşak şeker lerden takmak istiyorum baklava yaparmiyim bilmiyorum muhallebili kek düşünüyorum. Bide bende hiç acmadim paketi açılmamış kurabiye vs tersinden igne gibi batırılan seyler ismi ne bilmiyorum cok tatlılar onları nasıl neyde kullanirim bilmiyorum fikir istiyorum fikir vereceğiniz ikramlik varsa buyrun yazın lütfen fazla kalabalık değiliz 10 12 kişiyiz