Hasretkmrc1 Kızlar şuan bebeğim çok huysuz uykusu var ama gaz sancısı olduğu için uyaniyo akTarkan aldığım kimyon rezene cayindan versem mi çok üzülüyorum şuan ona vereceksem ne kadar nasıl vericem
Mavis34 Hasretkmrc1 kimyon bebeklere verilmemeli çok ağır demişti doktorumuz kendin iç. 1 çay kaşığı nar suyu veriyordum ben çok zorlandigunda
Minagzr Hasretkmrc1 youtube de kolik sesi var o bizi çok sakinlestiriyodu momy bliss gaz damlası çok ise yarıyor bide ayaklarına ısıtıp kiraz çekirdekli patik giydiriyodum beş aylığız ilk 4 ayımız böle geçti bizim
___ Daha çok küçük vermeyin, gaz damlası alın bide emziriyorsanız kimyon çayı siz için.Zeytinyağı ile hafifçe masaj yapın karnına rahatlar çıkarır belki gazını Allah yardımcınız olsun zor bir süreç ama geçecek 🙏
Seymaemre-asya34 Aç olabilr mi ben yaşadım gaz dedik hep bence çocuk açlıktan ağlıyordu.mama da verme demişti doktorumuz ama.suan o kadar pişmanım.ki bence gaz değil.acliktan ağlıyordu cocuk
Nzl27 Biogaia al canım doktorun vermis olması lazım aslında sana gaz ilacı probiyotik bu gaz ilacı tavsiye ederim cok iyi pahalı ama güzel ğrün bebekler icin
mt_bebek1 Ayağına sıcak su torbası koy, biogaia gaz damlasını tavsiye edebilirim. Rezene ve kimyon çayını kendin tüket bebeğe verme. Beyaz gürültü var onlardan aç canım bunların faydasını göreceksin