Merhaba anneler
10 yaşında kızım uzun bir süredir kedi istiyor ama hem bende hemde iki oğlumun alerjisi ve astımımız var
Bugün kızımın defterinin en arkasına yazdığı bir yazıya şahit oldum
(inşallah yavru kedim olmadan ölmem yoksa ailem bu size yara olur kızınız) diye yazmış Tamam en başta sağlık ama belki bir çözümü vardır içime dert olur böyle rahatsızlıkları olupta evinde kedi besleyen varmı ?