FmEbru ben lc waikideydim gecenlerde. Calisan kiza sordum dedim uygulama onceden barkod okuyordu artik niye okumuyor. Kiz dedi fiyatlar magazayla ayni degil uygulamadaki fiyatlar farkli, oyuzden lc waiki uygulamadaki barkod okuma ozelligini kaldirdi dedi. Birde kizin yaninda bir kazaga baktim uygulamadan 190 lira, ayni kazagi elime aldim orda , 120 liraydi sanirim… kiza demistim magazadan almak daha avantajli sanirim. Oda bana Aynen oyle demisti…