Nurcan0 38 günlük bebeğim. Kakasını yapamıyor 2 gündür. Çok ıkınıyor ne yapmam lazm nasıl geçecek yardımcı olun
Arasinannesi20 Nurcan0 benim de bebeğim 45 günlük bazen 3 günde bir yapıyor 5 güne kadar normal yapamaması masaj yaparak 1 çay kaşığı zeytinyağ iciriyorum ve makatina zeytinyagi sürüyorum hemen yapıyor
Ondina Nurcan0 sadece anne sütü ile besleniyorsa 1 haftaya kadar normal demişti doktor bize. Çok çektim halen de çekiyorum. Çok küçük muhtemelen çok gazı var ondan da ıkınabilir.