Baturun-annesi Fatmanur5 doğumdan hemen sonra boyatmistim 2 ay geçti bugün de boyadım rahatlıkla boya canım sorun olmaz hamileyken sıkıntı sadece
cemreninannesi_ Doktorumuz güçlü kimyasal ve açıcılar kullanmamı tavsiye etmemişti. Bende normal boyattım hem hamileliğimin son ayında hemde doğumdan sonra 2. Ayda . Kuaföre de çocuğu götürmedim :) doktorunuza danışın bence