Anneler merabalar. Bestiron demir damlası kullanmaya başladık. Geceleri yatarken veriyordum bebeğime. Geçenlerde bir doktorun paylaşımına denk geldim, aksi söylenmedikçe sabahları aç karna verilmesi gerektiğini söylemiş. Doktorumuz da böyle bişey belirtmedi. Sizler nasıl kullanıyorsunuz ?