bamerve Hayır refakatci olmuyor yani bende almamışlardı kimseyi. Sadece siz ve bebeğiniz oluyor. İhtiyaç duyduğunuz konularda hemşireler, ebeler yardımcı oluyor zaten. Aslında benim için bebeğimi benimseyebildiğim ilk yer oldu iyiki de kalmışız ki orda bebeğimin ihtiyaçlarını nasıl karşılamam gerektiğiyle ilgili herşeyi eğitimli insanlar tarafından tecrübe edindim. Mesela gaz nasıl çıkarılmalı, nasıl emzirmeliyim, altını nasıl değiştircem vs. vs. Hiç endişe etmeyin gerçekten adı üstünde tam anne-bebek uyum odası. Birbirinize alışıp uyum sağlamanız için harika bir fırsat 🌼